MENU
X

Ofte stillede spørgsmål til Tryde Andres



Kontakt online kundeservice

Hvordan kan I kontakte online kundeservice?
Du er velkommen til at ringe til os. Vi svarer på telefonerne hverdage kl. 9.00 – 16.00.
Ring på +45 40 22 53 40. Uden for telefontid kan du kontakte os via Facebook eller Instagram.
Du kan også skrive til os på "kontakt os".



Shopping på trydeandres.dk


Hvordan leder jeg efter en vare?
Det er nemt at finde en vare på trydeandres.dk. Hvis du har varens navn eller varenummer, kan du bruge hjemmesidens søgefunktion i toppen af siden. Relevante informationer om handel på trydeandres.dk er placeret i bunden, hvor du også kan finde informationer fra kundeservice.

Jeg har set en vare i butikken, men kan ikke finde den på trydeandres.dk. Hvordan kan jeg finde den?

Ikke hele sortimentet, der er i butikkerne, findes på trydeandres.dk. Du er velkommen til at kontakte os på +45 40 22 53 40 og vi kan hjælpe med at få varen leveret.

Jeg har set en vare online, men kan ikke længere finde den på trydeandres.dk. Hvad skal jeg gøre?
Det kan ske, at en vare er midlertidigt udsolgt og derfor ikke er online. Kontakt os på +45 40 22 53 40
og få nærmere oplysninger.



Kundekonto

Behøver jeg at oprette en kundekonto for at handle?
Ja, men den oprettes automatisk, når du handler første gang på hjemmesiden. Du kan også oprette en kundekonto og handle senere. Du kan oprette en kundekonto her.

Hvorfor er det en god idé med en kundekonto?
Så er vi sikre på, at vi har dine oplysninger, når vi skal betjene dig som kunde. Samtidig kan du følge din bestilling via kundekontoen, og du kan sende en genbestilling af tidligere ordrer.

Hvordan opretter jeg en kundekonto?
Du udfylder tilmeldingsblanketten online og er derefter klar til handle. Du kan oprette en kundekonto her.

Hvordan logger jeg på min kundekonto?
Du logger dig på din kundekonto her.

Hvordan ændrer jeg min e-mail, adgangskode eller adresse?
Log på din kundekonto og ret oplysningerne.

Jeg kan ikke huske min adgangskode.
Du nulstiller din nuværende adgangskode her.

Jeg kan ikke huske, hvilken e-mail adresse jeg har oplyst.
Kontakt os i åbningstiden.

Modtager jeg nyhedsbrevet, når jeg har en kundekonto?
Ja, når du opretter en kundekonto og har accepteret modtagelse af nyhedsbrevet, får du det automatisk tilsendt. I nyhedsbrevet vil du modtage information om vores produkter indenfor både lingeri og tøj.  Du kan altid framelde dig nyhedsbrevet under dine kundekontooplysninger, eller direkte via et link i nyhedsbrevet.



Betaling

Hvordan kan jeg betale mine varer i webshoppen?
Når du bestiller på trydeandres.dk, kan du betale med alle betalingskort fra VISA og MasterCard. Dankort og VISA/Dankort kan også benyttes. Vi tilbyder i øjeblikket ikke betaling med online gavekort.

Hvornår hæves betalingen på mit kreditkort?
Vi hæver først pengene, når varerne bliver afsendt fra os.

Er det sikkert at betale med mit kreditkort?
Vores betalingssystem er PCI certificeret - en verdensomspændende sikkerhedsstandard udviklet af Visa og MasterCard.

Alle priser i webshoppen er i danske kroner og inkl. moms.

Vær opmærksom på, at der er betalingskortgebyr forbundet med din handel, alt efter hvilket betalingskort du anvender. Betalingskortgebyret refunderes ikke ved returnering.
Hvis du bruger dine bonuskroner er de brugt og bliver ikke ført tilbage på din kundekonto, hvis du fortryder købet. Fortryder du et køb, hvor du har brugt bonuskroner, kan du enten bytte til noget andet eller få en tilgodeseddel, på det fulde beløb (ikke kun værdien af bonuskronerne).


 

Din bestilling

Hvordan ved jeg, at I har modtaget min bestilling?
Umiddelbart efter din bestilling er afsendt, sender vores bestillingssystem automatisk en bekræftelse på din bestilling til den oplyste e-mailadresse.

Kan jeg følge min bestilling?
Når vi afsender dine varer, modtager du en ordrebekræftelse på at dine varer er til afsendelse, og du modtager også en e-mail med dit Track & Trace nummer. Via det oplyste link kan du følge din forsendelse. Søg efter din pakke på Track & Trace - her.

Hvordan fortryder jeg en afsendt bestilling?
Kontakt os så hurtigt som muligt. Oplys dit bestillingsnummer, når du henvender dig.

Hvis dine varer allerede er afsendt, skal du ikke acceptere modtagelsen. Derved sendes varerne automatisk retur til os. Hvis du modtager varerne og fortsat ønsker at annullere bestillingen, skal du udfylde retursedlen og sende varerne retur til os med en returlabel.

Læs handelsbetingelserne grundigt igennem.


 

Levering

Hvor lang er leveringstiden?
Vi behandler bestillingerne i den rækkefølge, de kommer ind. Vi tilstræber en leveringstid på 1-3 hverdage.

Hvor leverer I varer til?
Vi leverer varer til Danmark og til en del andre lande. Det kan du se på bestillings siden, når du oplyser din adresse. Hvis du opholder dig i det øvrige udland, så forhør dig hos os først.

Hvordan leveres mine varer?
Dine varer pakkes i silkepapir og i en robust plastpose. De afsendes med Post Nord til den oplyste leveringsadresse.

Kan jeg ændre leveringsadressen?
Log dig ind på din konto, og ændre dine oplysninger under "Adresser". Hvis du allerede har afsendt din bestilling, så kontakt os her.

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme, når varerne ankommer?
Der lægges en seddel i din postkasse med yderligere instruktioner om, hvor du kan hente dine varer.


 

Gratis levering

Hvordan kan jeg handle uden at skulle betale for fragten?
Du får gratis forsendelse ved køb over 500,- kr., når du handler hos os. Alle ordre der sendes til Danmark har en retur-postlabel i pakken som koster 39 kr. at benytte.
Du får gratis forsendelse, hvis du vælger afhentning i en af vores fysiske butikker.


  

Returnering

Kan jeg få byttet en vare?
Ja, inden for 14 dage fra den dag, varerne sendes fra os, kan du sende varen retur og få den ombyttet. Hvis der er et beløb i difference, sørger vi for en udbetaling eller en opkrævning af differencen inden vi sender den nye vare.

Hvad koster det at returnere varen?
Det koster 39 kr. at sende varen retur. Du bruger postlabelen, som er vedlagt din pakke.

Kan jeg fortryde et køb?
Ja, du har 14 dages returret fra den dag, varerne sendes fra os. Varerne skal returneres med originale mærkater og i originalt emballage. Varerne skal fremstå ubrugte.

Kan jeg returnere/ombytte en vare i butikkerne?
Ja, det kan du godt. Du skal medbringe fakturaen i butikken. Se hvor du kan finde vores butikker her.

Kan jeg returnere/ombytte en vare i andre butikker?
Ja, de varer der har vores byttemærke på, kan byttes i alle Tryde Andrés og Wunderwear butikkerne. Find din nærmeste butik her.

Hvordan får jeg pengene tilbage?
Når vi har undersøgt, at varerne fremstår som ubrugte, sørger vi for, at pengene sættes ind på det anvendte kreditkort. Vær opmærksom på, at der kan gå helt op til en uge før din pakke ankommer til os. Betalingskortgebyret refunderes ikke ved returnering. Ved betaling med ”ViaBill” kan vi kun føre pengene tilbage på din konto. Hvis pengene skal sættes ind på et nyt bank-kontonummer, kan det tage op til 14 dage.
Hvis du bruger dine bonuskroner er de brugt og bliver ikke ført tilbage på din kundekonto, hvis du fortryder købet. Fortryder du et køb, hvor du har brugt bonuskroner, kan du enten bytte til noget andet eller få en tilgodeseddel, på det fulde beløb (ikke kun værdien af bonuskronerne).

Hvor lang tid tager det at behandle en returnering?
Vi tilstræber at behandle en returnering indenfor 48 timer i hverdagene, men der kan være tilfælde, hvor en behandling tager længere tid.

Varen er beskadiget ved modtagelse. Hvad gør jeg?
Det sker sjældent, men skulle det ske, at varen er beskadiget ved modtagelse, så bedes du kontakte os samme dag.

Læs handelsbetingelserne grundigt igennem.


 

Sikker handel

Hvordan kan jeg vide, at trydeandres.dk er et sikkert sted at handle?
For at du kan indgå en aftale med trydeandres.dk, skal du registrere følgende personlige oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse. Vi har en række tekniske forholdsregler, der beskytter dine oplysninger. På sitet bruger vi SSL, der står for Secure Sockets Layer, så dine oplysninger krypteres i forbindelse med transaktionen online. Dataansvarlig er Tryde Andrés ApS. Du har altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til at indhente information om dine oplysninger. Disse rettigheder er gengivet i Persondataloven.

Giver I mine oplysninger videre til andre?
Vi passer på dine oplysninger. Vi hverken sælger eller videregiver dem til tredje mand.


 

Wonderful You kundeklub

Hvilke fordele er der ved at være medlem af Club Wonderful You?
Den største fordel er, at du modtager vores nyhedsbrev, hvor du løbende modtager gode tilbud og andre fordele. Desuden kan du deltage i de mange online konkurrencer.
Hvad er bonuskroner?
Ved hvert køb til normalpris optjener du 3 % i bonuskroner (dog ikke på varer som giver stempeler og nedsatte varer). Download vores APP så kan du nemt følge med i hvor mange bonuskroner du har.
Hvis du bruger dine bonuskroner er de brugt og bliver ikke ført tilbage på din kundekonto, hvis du fortryder købet. Fortryder du et køb, hvor du har brugt bonuskroner, kan du enten bytte til noget andet eller få en tilgodeseddel, på det fulde beløb (ikke kun værdien af bonuskronerne).

Hvad er lykkenumre?
Ved hver måneds begyndelse trækkes der lykkenumre blandt den foregående måneds tilmeldinger. Et udtrukket lykkenummer udløser et gavekort til online-shoppen til den heldige indehaver af lykkenummeret. Det er kun medlemmer af kundeklubben Wonderful You, der kan vinde et gavekort til online-shoppen fra Tryde Andrés. Læs mere her.

Hvordan får jeg nyheder fra trydeandres.dk?
Du kan oprette en kundekonto eller du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev her. Så modtager du frem over nyheder fra trydeandres.dk og er medlem af Club Wonderful You.

Jeg ønsker ikke længere at modtage e-mails fra trydeandres.dk
Klik på ”afmeld” i bunden af vores nyhedsmail, eller log på din konto og frameld dig under "Mine interesser", via afmeld på selve nyhedsbrevet eller benyt denne "Quick afmeld". Du skal være opmærksom på, at du ikke længere er medlem af kundeklubben Wonderful You, hvis du fravælger dine nyhedsbrevabonnementer.


  

Gaver til særlige anledninger

Pakker I ind?
Ja, vi pakker altid dine varer flot ind i silkepapir uanset, om det er til gave eller ej. Har du valgt gaveindpakning ved din bestilling, sørger vi for at vedlægge en smuk æske i enkelt og feminint design.

Kan julegaver byttes?

Ja, i december er alle varer mærket med et julebyttemærke, og kan byttes frem til og med uge 2 (det efterfølgende år), både i en af vores butikker eller ved at tilbagesende varen til online shoppen.

Hvornår skal jeg senest have bestilt julegaver, så de kan nå at komme frem?
Vi skal have din bestilling seneste en uge før juleaften. Vi kan også gøre det senere, men så bedes du kontakte os for at være sikker. Det er Post Nord, som oplyser den sidste dato for indlevering af pakker, der skal nå frem inden juleaftensdag.



Trustpilot

Vi er stolte af vores anmeldelser på Trustpilot, hvor vi pt. har 4 stjerner. Se nogle af de søde anmeldelser her:
"Fin hjemmeside" 
"Vildeste online service" 

"Service på højt niveau" 
"Fantastisk kompetent service" 
"Virkelig god service ..."
"Hurtig levering"
"Kommer helt sikkert igen!"




Bytteservice


Tryde Andrés er en del af den landsdækkende lingerikæde, som har butikker i mange større byer rundt om i Danmark. Nogle af butikkerne tilbyder dig landsdækkende bytteservice. Tryde Andrés har fokus på professionel service og den bedste rådgivning af kunderne.

Alle Tryde Andrés butikker arbejder efter den samme vision - "Vi vil være kendt som butikskæden med landets bedste service, og vi vil give vores kunder en god oplevelse hver gang de besøger os"

Du finder din Tryde Andrés butik her.




Reklamation


Hvad gør jeg, hvis skal reklamere?
Opdager du en mangel ved din vare, skal du reklamere indenfor "rimelig tid", efter du har opdaget manglen. Du skal give os besked på forhånd om en given reklamation og kunne fremvise kvittering samt varen i nyvasket tilstand. 

Skal jeg betale returfragten ved en reklamation?
Hvis din reklamation er berettiget, skal du ikke betale fragtomkostningerne for at sende varen retur til os, hvis du har handlet online på trydeandres.dk.

Læs mere om reklamation her.